Τον Ιούνιο θα κυκλοφορήσουν οι πρώτες BMW i8 στους ευρωπαϊκούς δρόμους, μιας και τότε ανακοίνωσε η γερμανική εταιρεία πως θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του υβριδικού super car της. Παράλληλα οι μηχανικοί της εταιρείας κάνουν τις τελευταίες ρυθμίσεις στον 3κύλινδρο βενζίνης των 231 ίππων (320 Nm) και στον ηλεκτροκινητήρα των 131 (250 Nm). Η συνδυαστική ισχύς των 362 ίππων επαρκεί για ένα 0-100 της τάξης των 4,4 δευτερολέπτων, την ίδια στιγμή που η αυτονομία με καθαρά ηλεκτρική κίνηση και μηδενικούς ρύπους είναι 37 χιλιόμετρα –η αντίστοιχη κατανάλωση είναι 11,8 kWh ανά 100 χιλιόμετρα– η μέση κατανάλωση αμόλυβδης μόλις 2,1 λίτρα και οι εκπομπές CO2 49 γραμμάρια.
Για τις τιμές αυτές κάποιο ρόλο παίζει και η πολύ καλή αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,26) και κυρίως το σχετικά χαμηλό βάρος για υβριδικό των 1.485 κιλών. Για να δείτε πως το βάρος περιορίστηκε σε αυτήν την τιμή μπορείτε να δείτε το βίντεο που ακολουθεί…
Γιάννης Σκουφής