Πάντα ανήσυχη και γεμάτη ενδιαφέρουσες ιδέες η Honda, φέρνει στα φώτα της δημοσιότητας δύο νέες και πολύ ενδιαφέρουσες δημιουργίες της με αγωνιστικές βλέψεις. Το ακόμα πιο ενδιαφέρον στην όλη υπόθεση προκύπτει από τις επιλογές των αυτοκινήτων που χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για την αγωνιστική τους εξέλιξη.
Πρόκειται για μία ειδική έκδοση του ηλεκτρικού Honda e και του N-One, του μικρού kei car το οποίο πωλείται αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας. Το κάθε ένα από αυτά παίρνει έμπνευση από διαφορετικής μορφής αγώνες και έτσι έχει και εντελώς διαφορετικές μετατροπές στο τελικό αποτέλεσμα.
Το πρώτο ονομάζεται e-Drag και είναι όπως αντιλαμβάνεστε από το όνομα μία μετατροπή για αγώνες ντράγκστερ. Βασίζεται στην δυνατότερη έκδοση του Honda e οπότε εξαρχής έχει και μεγαλύτερη ισχύ από το στάνταρ μοντέλο. Οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν την μεγάλη “δίαιτα” για μείωση του βάρους και την αύξηση της πρόσφυσης.
Σχετικά με το πρώτο έχει τοποθετηθεί ένα αμάξωμα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από carbon fiber, ενώ εντελώς γυμνό είναι και το σαλόνι, με ένα μόνο μπάκετ κάθισμα και παράθυρα από fiber glass.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ελαφρές ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά σλικ, φερμένα από το ορίτζιναλ NSX. Υπάρχει επίσης ανάρτηση βασισμένη στο Civic και καλύτερη κατανομή εμπρός-πίσω για να εξασφαλιστούν οι όσο το δυνατόν καλύτερες εκκινήσεις.
Το e-Drag εφοδιάζεται επίσης με ένα ειδικό διαφορικό ώστε να μπορεί να “καίει” τα ελαστικά του λίγο πριν την εκκίνηση, ενώ διαθέτει και rol bar έξι σημείων μαζί με αγωνιστικές ζώνες 4 σημείων έτσι ώστε να εμπίπτει στους κανονισμούς για τους αγώνες dragster στην Ιαπωνία.
Το άλλο αυτοκίνητο, το Ν-One “K-Klimb” είναι φτιαγμένο για να συμμετέχει σε αγώνες αναβάσεων, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να είναι ελαφρύ και ιδιαίτερα πολύ ευέλικτο στην οδική του συμπεριφορά. Και αυτό εφοδιάζεται με αμάξωμα από carbon fiber, αν και εδώ υπάρχουν αρκετές αεροδυναμικές αλλαγές ώστε να έχει καλύτερη πρόσφυση.
Εφοδιάζεται επίσης με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ειδικά αγωνιστικά λάστιχα Yokohama Advan Fleva, ενώ έχει αυξημένο μετατρόχιο και μεγαλύτερους θόλους ώστε να χωρέσουν τα φαρδιά ελαστικά. Υπάρχει επίσης και εδώ ένα roll cage με στήριξη σε 6 σημεία.
Και τα δύο αυτοκίνητα είναι μοναδικά, καθώς η Honda δεν σκοπεύει να τα βάλει σε κάποιας μορφής παραγωγή. Απλά η ιαπωνική εταιρία απολαμβάνει να διασκεδάζει με τις ιδέες της και μαζί της και το φανατικό της κοινό που την βλέπει να μην κάθεται ήσυχη και διαρκώς να ψάχνει κάτι διαφορετικό.