To Range Rover Evoque αποδεικνύεται ιδιαίτερα επιτυχημένο και εμπορικά κι αυτό είναι κάτι που η βρετανική εταιρεία σκοπεύει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Έτσι στο πάνω μέρος της γκάμας θα υπάρχει στο μέλλον το Evoque XL, που θα βασίζεται σε μια ακόμα πιο κοντή εκδοχή του πλαισίου του Range και θα τοποθετείται στο κενό μεταξύ του νυν best seller και του ολοκαίνουργιου Range Rover Sport.
Ακόμα πιο σημαντική όμως θα είναι η προσθήκη στη βάση. Κι αυτό γιατί η παραδοσιακή βρετανική μάρκα κάνει πολύ σοβαρές σκέψεις για την παρουσιάση ενός Evoque μίνι, που με μήκος περί τα 4 μέτρα θα κατατάσσεται σίγουρα στα υπερ-μίνι. Το πλαίσιό του θα μπορούσε να είναι ένα της Tata, στην οποία άλλωστε ανήκουν τόσο η Land Rover όσο και η Jaguar, ενώ από την Τata θα προέρχονται και οι κινητήρες. Μάλιστα αυτήν την περίοδο οι Ινδοί εξελίσσουν νέα σύνολα 1.400 και 1.600 κυβικών που πιθανότατα προορίζονται και για το Range Rover Mini Evoque. Οι τιμές του οποίου θα ξεκινούν από τις 21.000 ευρώ.
Γιάννης Σκουφής
{gallery}photos/35/NEWS/RANGE-ROVER-MINI-EVOQUE{/gallery}