Σύνδεση

Audi

NEO AUDI TT: ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ

Πρεμιέρα στη Γενεύη για την 3η κατά σειρά γενιά του Audi TT, που ναι μεν έχει διατηρήσει τη γνωστή του φόρμα αλλά έχει αποκτήσει πιο δυναμικό στυλ, χάρη στο πιο χαμηλό καπό του, τη singleframe μάσκα με τις πιο έντονες γωνίες και τους στενούς προβολείς της τεχνολογίας Matrix.

Έτσι είναι πιο όμορφο από ποτέ, ενώ σε ότι αφορά τις διαστάσεις του όχι μόνο δεν μεγάλωσε αλλά είναι και 20 χιλιοστά πιο μικρό (συνολικά 4,18 μέτρα) σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Παράλληλα είναι και λίγο πιο στενό (κατά 8 χιλιοστά, στα 1.832) ενώ το ύψος του (1.353 μέτρα) έχει παραμείνει το ίδιο.

Από την άλλη το μεγαλύτερο μεταξόνιο (+37 χιλιοστά, στα 2.505) έχει βελτιώσει τους χώρους στο εσωτερικό και κυρίως στις +2 πίσω θέσεις και έχει βοηθήσει στο να μεγαλώσει το πορτμπαγκάζ στα 306 λίτρα (+13). Παράλληλα οι μηχανικοί της Audi εκμεταλλεύθηκαν πλήρως τις δυνατότητες του πλαισίου MQB, υιοθέτησαν κι εδώ την υβριδική δομήχάλυβας και αλουμίνιο σε καπό, οροφή, πόρτες, φτερά, ουρά- του προηγούμενου μοντέλου και μείωσαν το βάρος κατά περίπου 50 κιλά. Έτσι η βασική προσθιοκίνητη έκδοση ζυγίζει από 1.230 κιλά.

Για την ώρα η Audi έχει ανακοινώσει 3 τετρακύλινδρες εκδόσεις 2.000 κυβικών σε συνδυασμό με δύο κιβώτια. Πρόκειται για τον 2.0 TFSI με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων που στο προσθιοκίνητο TT αποδίδει 230 ίππους και 370 Nm, ενώ στο τετρακίνητο TTS (χαμηλωμένο κατά 10 χιλιοστά) η απόδοση αυξάνεται στους  310 ίππους και τα 380 Nm. Στo τελευταίο το 0-100 έρχεται σε μόλις 4,7 δεύτερα και η τελική περιορίζεται στα 250.

To TT diesel εξοπλίζεται με έναν 2.0 TDI νέας γενιάς (με common rail στα 2.000 bar) που αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm, καταναλώνει μόλις 4,2 λίτρα πετρελαίου και εκπέμπει μόνο 110 γραμμάρια CO2 –εξαιρετικές τιμές για σπορ μοντέλο- ενώ κινεί τους εμπρός τροχούς. Τα κιβώτια είναι χειροκίνητα 6 σχέσεων ή αυτόματa διπλού συμπλέκτη S-Τronic, ενώ στις κορυφαίες εκδόσεις υπάρχει τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς, μεταβλητής σχέσης ηλεκτρομηχανική κρεμαγιέρα και μαγνητοροϊκής τεχνολογίας ενεργά αμορτισέρ.

Γιάννης Σκουφής

 

Audi TT Coupe 2014

Audi TTS Coupe 2014

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured