Σύνδεση

Featured

VW T-ROC: ΤΟ SUV TOY POLO ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ

Αυτό είναι λοιπόν το T-Roc, το concept της Γενεύης..

Αυτό είναι λοιπόν το T-Roc, το concept της Γενεύης και μοντέλο παραγωγής το 2017, που θα εκπροσωπεί τη VW στην κατηγορία των υπερ-μίνι SUV, στην οποία σήμερα πρωταγωνιστούν μοντέλα όπως τα Nissan Juke, Opel Mokka, Renault Captur, Peugeot 2008 κ.λπ.

Το μήκος του T-Roc θα είναι, επίσημα πλέον, 4,18 μέτρα (25 εκατοστά πιο μικρό σε σχέση με το Tiguan), το πλάτος του είναι λίγο πάνω από το 1,80, ενώ το ύψος του 150 εκατοστά. Το μεταξόνιό του των 2.595 χιλιοστών το τοποθετεί μεταξύ του Polo και του Golf και εγγυάται παράλληλα τους καλούς χώρους στο εσωτερικό. Όπως και στα σκίτσα που προηγήθηκαν έτσι κι εδώ το ιδιαίτερο γνώρισμά του είναι η μάσκα με τους πολύ λεπτούς προβολείς LED και τους ιδιαίτερα μεγάλους στρογγυλούς της ομίχλης, ενώ ενδιαφέρουσα είναι και η οροφή targa, τα δυο κομμάτια της οποίας όταν αφαιρεθούν τοποθετούνται στο πορτμπαγκάζ.

Το concept T-Roc κινείται από έναν TDI 2.000 κυβικών με 184 άλογα και 380 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις και με τετρακίνηση 4Motion. Ο πίσω άξονας εμπλέκεται μόνο όταν υπάρχει ανάγκη, ενώ στο μοντέλο παραγωγής που θα δούμε σε 3 περίπου χρόνια οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι προσθιοκίνητες. Από την άλλη όμως θα μπορούν να έχουν ειδικό off road εξοπλισμό, όπως σύστημα με κάμερες που θα εξασφαλίζουν τον περιμετρικό έλεγχο.

Παρόλο που σε ένα πρωτότυπο δεν παίζουν μεγάλο ρόλο απλά αναφέρουμε πως με το δίλιτρο diesel το T-Roc χρειάζεται 6,9 δεύτερα για το 0-100 και η τελική του φτάνει τα 210.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured