Σύνδεση

Tesla

TESLA: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

To Gigafactory θα είναι ένα τεραστίων διαστάσεων..

To Gigafactory θα είναι ένα τεραστίων διαστάσεων εργοστάσιο, που θέλει να είναι και αυτάρκες ενεργειακά μέσω ηλιακής και αιολικής ενέργειας και θα κατασκευάζει μπαταρίες ιόντων λιθίου. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο, που θα κοστίσει μεταξύ 4 και 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και θα απασχολεί 6.500 εργαζόμενους, θα ανήκει στην Tesla η οποία θα γίνει με τον τρόπο αυτό προμηθευτής του εαυτού της, αν και το πιο σημαντικό είναι η μείωση του τελικού κόστους των ηλεκτρικών μοντέλων της.

Η ίδια η Tesla αναφέρει πως την πρώτη χρονιά λειτουργίας το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί κατά 30%, ενώ οι ειδικοί λένε πως σήμερα το κόστος κατασκευής συσσωρευτών ανά kWh είναι 400 δολάρια και η αμερικάνικη εταιρεία φιλοδοξεί να το περιορίσει κάπου ανάμεσα στα 200 και τα 150 δολάρια.

Η επίτευξη αυτής της μείωσης είναι καθοριστική και για την υλοποίηση του επόμενου στόχου της, που είναι ένα πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο με κόστος περί τις 35.000 δολάρια και αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα, ώστε η παραγωγή της μέχρι το 2020 να φτάσει συνολικά τις 500.000 μονάδες.

Οι ειδικοί πάντως θεωρούν πως παρά τα σχέδια της Tesla για την αξιοποίηση της ηλεκτρικής και της αιολικής ενέργειας το Gigafactory θα καταναλώνει τεράστιες ποσότητες ηλεκτρισμού αλλά και φυσικού αερίου.

Η αμερικάνικη εταιρεία πάντως αναζητά συνεργάτες για το εγχείρημά της, ενώ πέρα από την Apple στην οποία έχουμε αναφερθεί ακούγεται το όνομα και της Panasonic.

Γιάννης Σκουφής

tesla-gigafactory-rendering

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured