Σε σχέση με την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο τα λάστιχα που θα χρησιμοποιηθούν στη νέα σεζόν της F1 θα έχουν λίγο πιο σκληρή και ανθεκτική γόμα. Η επιλογή αυτή είναι απόρροια και των αρνητικών σχολίων πέρυσι σχετικά με την πρόωρη φθορά και την αποκόλληση κομματιών τους που «βρώμιζαν» την πίστα, με αποκορύφωμα το Silverstone.
Έτσι ήδη από τις πρώτες δοκιμές οι οδηγοί μιλούν για καλύτερη πρόσφυση και μικρότερη ευαισθησία στην ταλαιπωρία, ενώ το φυσικό επακόλουθο των «ενισχυμένων» ελαστικών για τη σαιζόν που ξεκινά σε λίγες μέρες είναι η αύξηση του βάρους τους κατά περίπου 200 γραμμάρια και η λίγο διαφορετική γεωμετρία. Το τελευταίο παίζει σημαντικό ρόλο κυρίως για τα πίσω λάστιχα, μιας και οι καινούργιοι turbo βγάζουν πιο απότομα τη ροπή τους, ενώ είναι ενδεικτικό πως κάποιοι πιλότοι αναφέρουν πως σπινάρουν ακόμα και με 4η. Εξίσου σημαντικά χαρακτηριστικά των νέων ελαστικών είναι το μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών και η πιο ομοιόμορφη μεταφορά τους, που αποτρέπει την τοπική υπερθέρμανση, ενώ όπως προβλέπεται οι διαθέσιμες επιλογές είναι τέσσερα σλικ και δύο λάστιχα βροχής.
Γιάννης Σκουφής