Στη Γενεύη και δίπλα στο ανανεωμένο Polo η VW θα παρουσιάσει και την πιο off road εκδοχή του, το CrossPolo, με κίνηση στους εμπρός τροχούς, πλαστικές προσθήκες και αισθητικές επεμβάσεις σε διάφορα σημεία του αμαξώματος (π.χ. φτερά), 17άρες ζάντες και φυσικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Παράλληλα με αφορμή το CrossPolo, που θα είναι διαθέσιμο τόσο με σύνολα βενζίνης όσο και πετρελαίου, η Volkswagen επιβεβαίωσε τον καινούργιο 3κύλινδρο turbo 1.0 TSI, που με τη βοήθεια άμεσου ψεκασμού αποδίδει 95 άλογα. Με αυτόν θα εξοπλίζεται η έκδοση Polo TSI BlueMotion, που θα εκπέμπει, χάρη και στη βελτιωμένη αεροδυναμική όσο και στα «πράσινα» ελαστικά της, μόλις 94 γραμμάρια CO2.
Ακόμα πιο οικονομικo θα είναι το Polo TDI BlueMotion, καθώς τη θέση του πιο παλιού 1.2 TDI την παίρνει ο 3κύλινδρος, επίσης καινούργιος, 1.4 TDI με απόδοση και πάλι 75 ίππων και με εκπομπές CO2 μόλις 82 γραμμαρίων. Στον αντίποδα, στο δυνατό Polo BlueGT, που στη γκάμα τοποθετείται ακριβώς κάτω από το GTI, ο 1.4 TSI θα αποδίδει πλέον 150 ίππους (+10), θα έχει στάνταρ 6άρι κιβώτιο καθώς και σύστημα ACT. Στην πορεία θα δούμε τόσο υβριδική όσο και αεριοκίνητη έκδοση του Polo καθώς και το πακέτο R-Line.
Γιάννης Σκουφής