Μικτές ήταν οι συνθήκες στις αγορές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σύμφωνα με την Jato για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.
Σε σχέση με το 2019 οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 24% και των ηλεκτρικών κατά 13%. Σε νούμερα οι πωλήσεις έπεσαν από τις 326.000 στις 283.000 (πάντα για το Q1).
Στην Κίνα λόγω της πανδημίας η πτώση είναι μεγάλη, της τάξης του 55%. Στην Ευρώπη όμως, ακόμα και στην περίοδο του lockdown σημειώθηκε άνοδος κατά 56%.
Έτσι αυτό το διάστημα η Ευρώπη πέρασε την Κίνα σε πωλήσεις ηλεκτρικών.
Στην φωτογραφία πάντως βλέπουμε ότι οι ιδιώτες έχουν μικρότερο ποσοστό σε πωλήσεις από τα εταιρικά στην Κίνα. Στην φωτό που ακολουθεί βλέπουμε τα πιο δημοφιλή μοντέλα.
Πάντως μέσα στον Απρίλιο η Κίνα επανήλθε στην προηγούμενη κατάσταση όντας και πάλι πρώτη με 42.400 πωλήσεις έναντι 16.600 στην Ευρώπη.