Σύνδεση

Featured

Ο νέος κινητήρας της Maserati λέγεται «Ποσειδώνας» και έχει 630 ίππους από 3.000 κυβικά

Όταν έχεις για σήμα την τρίαινα όπως η Maserati τότε είναι λογικό και αναμενόμενο να ονομάσεις το νέο σου κινητήρα, τον πρώτο που σχεδίασες και εξέλιξες μετά από 20 ολόκληρα χρόνια Nettuno. Δηλαδή Ποσειδώνα.

Ο Nettuno λοιπόν είναι το νέο σύνολο που θα κινεί τις καινούργιες Maserati, αρχής γενομένης από το MC 20, το πολύ- αναμενόμενο super car της μάρκας που μετά τις αναβολές λόγω της πανδημίας του κορονοϊού θα παρουσιαστεί επίσημα σε μια εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί για τις 9 και 10 Σεπτεμβρίου. Ταυτόχρονα θα αντικαταστήσει σταδιακά τους V8 που έλκουν την καταγωγή τους από τη Ferrari.

O Nettuno είναι V6 με 3.000 κυβικά και δύο turbo, κόμπακτ και σχετικά ελαφρύς (κάτω από τα 220 κιλά), με λίπανση με ξηρό κάρτερ και προθάλαμο συμπίεσης -τεχνολογία που προέρχεται από τη Φόρμουλα 1- και έμμεσο ψεκασμό πέρα από τον άμεσο, ενώ θα είναι και Twin Spark (με δύο μπουζί στον κύλινδρο). Η σχέση συμπίεσή του θα είναι το αναλογικά υψηλό για υπερ- τροφοδοτούμενο σύνολο 11,0:1.

Στο MC 20 θα δίνει το παρόν η πιο ισχυρή εκδοχή του με 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και με 730 Nm από τις 3.000 έως τις 5.500 σ.α.λ. Ο κόφτης θα επεμβαίνει στις 8.000 σ.α.λ. και η ειδική ισχύς τους είναι οι πολύ καλοί 210 ίπποι το λίτρο.

Στα σπορ μοντέλο της μάρκας η απόδοσή του αναμένεται να είναι 550 ίπποι, ενώ στα SUV -μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και ένα δεύτερο, πιο μικρό σε σχέση με τη Levante- 530.

Στα πλάνα της Maserati πάντως είναι και μια εξηλεκτρισμένη έκδοση του νέου της κινητήρα με ακόμα πιο πολλούς ίππους.

[ngg src=”galleries” ids=”5279″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Fiat Multipla επιστρέφει αλλά αλλιώς!

Featured

Διάκριση πέντε αστέρων για το Volvo EX30

Volvo

Πόσο λέτε ότι πουλήθηκε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX;

Featured

Η Audi κλείνει οριστικά το εργοστάσιο των Βρυξελλών

Audi