Σύνδεση

Mercedes-Benz

Και η Mercedes-AMG E 63 ανανεώθηκε ελαφρώς

Αέρας ανανέωσης στην κατηγορία των σπορ λιμουζινών, μιας και λίγα 24ωρα μετά την παρουσίαση της τελευταίας εκδοχής της Μ5 η Mercedes παρουσίασε το facelift της AMG E 63. Που σε αντίθεση με τη BMW είναι διαθέσιμη και ως station.

Και στην περίπτωση της (πολύ) γρήγορης εκδοχής της E-Class η έμφαση δόθηκε στην εξασφάλιση ενός καλύτερου επιπέδου άνεσης της πνευματικής ανάρτησης με τις τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις. Ταυτόχρονα η μετάδοση μπορεί να στείλει όλη τη διαθέσιμη ροπή αποκλειστικά στους πίσω τροχούς (όπως στη M5), ενώ υπάρχει και Drift Mode που είναι στάνταρ στην 63 S και προαιρετικό στη στάνταρ εκδοχή.

[ngg src=”galleries” ids=”5257″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Ο V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo συνεχίζει χωρίς αλλαγές αποδίδοντας 571 ίππους και 571 ίππους στην απλή εκδοχή του και 612 ίππους και 850 Nm στην S, εξασφαλίζοντας ένας 0-100 σε 3,5 και 3,4 δεύτερα αντίστοιχα. Την ίδια στιγμή οι τελικές τους ταχύτητες περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 και 300 χλμ./ ώρα.

Κατά τα άλλα υπάρχουν κάποιες οπτικές διαφοροποιήσεις μπροστά -η μάσκα είναι πλέον πιο φαρδιά κάτω από ότι πάνω και οι εισαγωγές αέρα έχουν μεγαλώσει- αλλά και πίσω (άλλος διαχύτης, καινούργιος προφυλακτήρας). Στο εσωτερικό η αναβάθμιση αφορά το MBUX, ενώ οι δύο οθόνες που δημιουργούν ένα ενιαίο σύνολο έχουν διαγώνιο 10,25 ίντσες η καθεμία στην απλή έκδοση και 12,25 στην S.

[ngg src=”galleries” ids=”5258″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Fiat Multipla επιστρέφει αλλά αλλιώς!

Featured

Διάκριση πέντε αστέρων για το Volvo EX30

Volvo

Πόσο λέτε ότι πουλήθηκε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX;

Featured

Η Audi κλείνει οριστικά το εργοστάσιο των Βρυξελλών

Audi