Οι νέες γενιές των Mercedes-AMG θα επωφεληθούν από μία τεχνολογία ηλεκτρικών τούρμπο, φέρνοντας στα επιβατικά της εταιρίας μία ιδέα που εφαρμόζεται εδώ και καιρό στην Formula 1.
H συγκεκριμένη τεχνολογία εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Garrett Motion και έχει ως πλεονεκτήματα ότι συνδυάζει το μικρό μέγεθος και την άμεση απόκριση μιας μικρής τουρμπίνας με την απόδοση μίας μεγάλης σε μέγεθος.
Υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που μπαίνει ανάμεσα στην είσοδο και την έξοδο της τουρμπίνας, με μήκος διάμετρο μόλις 4 εκατοστά, και το οποίο αποτελεί το κέντρο λειτουργίας όλου του συστήματος.
To μοτεράκι αυτό ενεργοποιεί την τουρμπίνα πριν δεχθεί τα καυσαέρια, με αποτέλεσμα να έχει πιο άμεση απόκριση σε όλη την κλίμακα των στροφών και να μειώνει σημαντικά το turbo lag.
O “εξηλεκτρισμός” του turbo έχει επίσης ως αποτέλεσμα την υψηλότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, βελτιστοποιώντας την επιτάχυνση από στάση. Το μοτεράκι μάλιστα κρατά την τουρμπίνα σε λειτουργία ακόμα και αν αφήσει το πόδι του από το γκάζι ο οδηγός, ώστε να είναι ανά πάσα έτοιμη να ξαναλειτουργήσει χωρίς υστέρηση.