Καθώς τα αυτοκίνητα αλλάζουν και μπαίνουν διαρκώς όλο και νέες ιδέες μετακίνησης, οι εταιρίες αναζητούν τρόπους για να παραμείνουν κερδοφόρες. Νέους τρόπους που δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα και οι οποίοι καθίστανται εφικτοί χάρη στις νέες τεχνολογίες.
Το σύστημα MBUX της Mercedes που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018 στην A-Class μπορεί πλέον να μπει σε όλα τα μοντέλα της εταιρίας. Αυτό το σύστημα θα αποτελέσει και το επίκεντρο της νέας στρατηγικής της εταιρίας γύρω από τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης.
Σύμφωνα με μία έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, τα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης θα είναι μια αγορά των 26,5 δισ. δολαρίων το 2025 από τα μόλις 2 δισ δολάρια που είναι σήμερα.
Το θέμα για την κάθε εταιρία είναι να προλάβει τις εξελίξεις και να πάρει αυτή πρώτη θέση στα πράγματα που έρχονται. Και η Mercedes έχει αποφασίσει να εξελίξει τα συστήματά της μέσα στην ίδια την εταιρία παρά να συνεργαστεί με κολοσσούς αυτών των τεχνολογιών όπως για παράδειγμα η Google.
O υπεύθυνος για την εξέλιξη του MBUX, Nils Schanz δήλωσε στο βρετανικό Autocar ότι υπάρχει μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον σ’ αυτόν τον τομέα. Μάλιστα είπε ότι αναπόφευκτα κάποια στιγμή η πώληση online υπηρεσιών ίσως είναι το ίδιο κερδοφόρα με την πώληση αυτοκινήτων.
Το MBUX έχει ήδη πολλές δυνατότητες, όπως για online παραγγελίες φαγητού ή κράτηση εισιτηρίου για σινεμά στην Κίνα. Οι δυνατότητες είναι σχεδόν απεριόριστες και η τιμή της κάθε υπηρεσίας που θα προστίθεται στο σύστημα θα φέρνει μεγάλα κέρδη στην εταιρία, χωρίς σημαντικά έξοδα για την εξέλιξή τους.