Μέσα στο γενικότερο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της Renault ύψους 2 δισ. ευρώ που θα γίνει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, η Alpine φαίνεται να έχει μία αρκετά επισφαλή θέση.
Όχι γιατί δεν ταιριάζει στο προφίλ της εταιρίας, αφού και αρκετά θετικά σχόλια έχει συγκεντρώσει παντού στον κόσμο και οι άνθρωποι της εταιρίας, με πρώτο και καλύτερο το αφεντικό της Jean-Dominique Senart δηλώνουν ότι η Αlpine είναι μία ιδιαίτερη μάρκα και θα πρέπει να την χειριστούν ανάλογα ώστε να προσθέτει την δική της αξία στο γκρουπ.
Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο εύκολα, και σύμφωνα με δημοσιεύσεις του βρετανικού Autocar, η Alpine έχει κάποιες πιθανότητες να επιβιώσει τελικά, μέσω της ηλεκτροκίνησης.
Το θέμα που έχει ανακύψει αφορά το εργοστάσιο στην Διέπη όπου κατασκευάζεται η Alpine και που σύμφωνα με τον προγραμματισμό θα ασχολείται πλέον τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας, τα οποία μετά τις ανακοινώσεις κινήτρων από τον
Μακρόν αναμένεται να εκτοξευθούν σε πωλήσεις.
Όλα πάντως σχετικά με την τύχη της Alpine αλλά και άλλων μοντέλων της εταιρίας αναμένεται να πάρουν τον δρόμο τους μέσα στον Ιούλιο, όταν θα αναλάβει τα ηνία της εταιρίας η μεγάλη μεταγραφή της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Luca de Meo.