H Mercedes θα συνδυάσει την ανανέωση του μοντέλου που παραδοσιακά αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της γκάμας της, την E-Class, με την παρουσίαση μιας νέας γενιάς κινητήρων. Η οποία θα είναι εξηλεκτρισμένη, καθώς θα διαθέτει σύστημα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης (mild hybrid), το οποίο η Mercedes ονομάζει ISG.
Πρόκειται για σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, το πρώτο με τον κωδικό M 254 και το δεύτερο με τον OM 654 M, ενώ το ISG -πρόκειται για σύστημα μίζας- γεννήτριας- που συνδυάζεται και με δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V συμβάλλει με 15 kW (20,4 PS) και 180 Nm στην περίπτωση του συνόλου βενζίνης και 200 Nm για το diesel.
Αυτό γίνεται, κάτι που ισχύει για όλα τα συστήματα αυτού του τύπου, στις περιπτώσεις εκείνες που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης χρειάζεται υποβοήθηση. Δηλαδή κατά την εκκίνηση και στις επιταχύνσεις με μικρές ταχύτητες. Η υποβοήθηση αυτή ονομάζεται από τη Mercedes EQ Boost, ενώ και στα δύο σύνολα το ISG είναι πλήρως ενσωματωμένο -και με τα ηλεκτρονικά του- στο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων.
Η απόδοση του νέου κινητήρα βενζίνης φτάνει μέχρι και τους 272 ίππους και τα 400 Nm, ενώ η λειτουργία Overboost του νέου turbo επιτρέπει την αύξηση της απόδοσης κατά επιπλέον 41 ίππους και χρονική διάρκεια μέχρι και 30 δευτερολέπτων.
Ο diesel -για τον εξηλεκτρισμό του άλλαξε και ο στροφαλοφόρος του με αποτέλεσμα την αύξηση των κυβικών του στα 1.993 (+43) αλλά και της πίεσης ψεκασμού του από τα 2.500 στα 2.700 bar- φτάνει τους 265 ίππους και τα 550 Nm. Αξιοσημείωτο είναι πως διαθέτει δύο καταλύτες SCR, ενώ και οι δύο είναι σχεδιασμένοι αρθρωτά (modular) -για αυτό και η γενιά αυτή ονομάζεται FAME (Family of Modular Engines)- και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε plug-in υβριδικά συστήματα.
Ήπια υβριδική υποβοήθηση έχει αποκτήσει και ο εξακύλινδρος σε σειρά (Μ256) της AMG E 53 4MATIC+ που αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm. Εδώ το ISG συμβάλλει όποτε αυτό χρειάζεται με 16 kW (21,8 PS) και 250 Nm.