O πολύ-βραβευμένος τρικύλινδρος EcoBoost 1.0 της Ford ανανεώθηκε στην έκδοσή του των 100 ίππων κι έτσι το Focus έγινε μαζί του το πρώτο αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης που δεν είναι υβριδικό και που οι εκπομπές CO2 του σπάνε το φράγμα των 100 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.
Πιο συγκεκριμένα το Ford Focus 1.0 των 100 ίππων εκπέμπει από εδώ και στο εξής 99 γραμμάρια CO2 –η κατανάλωσή του είναι 4,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα- πράγμα που σημαίνει πως απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτή η τιμή διαθέτει όλη την τεχνολογία Ford ECOnetic με start stop, νέα κλιμάκωση κιβωτίου, ενεργές γρίλιες μάσκας (Active Grille Shutter), έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας (Smart Regenerative Charging), καθώς και Ford EcoMode που υποστηρίζει ένα πιο οικονομικό και οικολογικό οδηγικό στυλ.
Το Focus 1.0 EcoBoost γίνεται έτσι το 13ο Ford με εκπομπές CO2 κάτω από τα 100 γραμμάρια, ενώ στη γκάμα παραμένει τόσο η απλή έκδοση 1.0 των 100 ίππων (108 γραμμάρια CO2) όσο και αυτή των 125 ίππων (114 γρ. CO2).
Γιάννης Σκουφής