H GLA της πρώτης γενιάς αποδείχθηκε best seller (και) στη χώρα μας και φυσικά αυτήν την επιτυχία θέλει να συνεχίσει και το καινούργιο μοντέλο που είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.
Εκδόσεις βενζίνης
Στην Ελλάδα η πιο δημοφιλής έκδοση αναμένεται να είναι η GLA 200, με τον κινητήρα βενζίνης τω 1.332 κυβικών και των 163 ίππων, η οποία όπως έχουμε γράψει ξεκινά από τις 35.850 ευρώ με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο και προς το παρόν είναι και η μόνη διαθέσιμη. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν η δίλιτρη GLA 250 των 225 ίππων που είναι διαθέσιμη και με τετρακίνηση, τα αναλυτικά χαρακτηριστικά των οποίων μπορείτε να δείτε στη συνέχεια. Φυσικά στην πορεία η γκάμα θα εμπλουτιστεί και με άλλες εκδόσεις, μεταξύ αυτών και οι AMG 35 και 45 4ΜΑTIC.
GLA 200 | GLA 250 | GLA 250 4MATIC |
||
Κινητήρας | 4 εν σειρά | 4 εν σειρά | 4 εν σειρά | |
Κιβώτιο ταχυτήτων | αυτόματο | 7G-DCT | 8G-DCT | 8G-DCT |
Κυβισμός | cc | 1332 | 1991 | 1991 |
Ισχύς | kW/hp | 120/163 | 165/225 | 165/225 |
σε | σ.α.λ. | 5500 | 5500 | 5500 |
Ροπή στρέψης | Nm | 250 | 350 | 350 |
σε | σ.α.λ. | 1620-4000 | 1800-4000 | 1800-4000 |
Μικτή κατανάλωση καυσίμου | l/100 km | 6,0-5,7 | 6,7-6,5 | 7,1-6,9 |
Μικτές εκπομπές CO2 | g/km | 137-130 | 153-148 | 163-158 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | s | 8,7 | 6,9 | 6,7 |
Μέγιστη ταχύτητα | km/h | 210 | 240 | 240 |
Εκδόσεις πετρελαίου
Σε αντίθεση με το μοντέλο της πρώτης γενιάς οι κινητήρες πετρελαίου του οποίου έχουν σα βάση τα 1.500 κυβικά το καινούργιο ξεκινά από τα 2.000 κυβικά και τους 150 ίππους. Πρόκειται για τον καινούργιο τετρακύλινδρο diesel που είδαμε για πρώτη φορά στην E-Class, ενώ τόσο η εισαγωγική του έκδοση των 150 ίππων όσο και αυτή των 190 είναι διαθέσιμες και με τετρακίνηση και βέβαια σε κάθε περίπτωση με στάνταρ του αυτόματο κιβώτιο.
GLA 200 d | GLA 200 d 4MATIC |
GLA 220 d | GLA 220 d 4MATIC |
||
Κιβώτιο ταχυτήτων | αυτόματο | 8G-DCT | |||
Κυβισμός | cc | 1950 | 1950 | 1950 | 1950 |
Ισχύς | kW/hp | 110/150 | 110/150 | 140/190 | 140/190 |
σε | σ.α.λ. | 3400–4440 | 3400–4440 | 3800 | 3800 |
Μέγ. ροπή στρέψης | Nm | 320 | 320 | 400 | 400 |
σε | σ.α.λ. | 1400–3200 | 1400–3200 | 1600–2600 | 1600–2600 |
Μικτή κατανάλωση καυσίμου | l/100 km | 4,8-4,6 | 5,2-4,9 | 4,9-4,7 | 5,3-5,0 |
Μικτές εκπομπές CO2 | g/km | 126–121 | 138–130 | 129–123 | 140–133 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | s | 8,6 | 8,9 | 7,4 | 7,3 |
Μέγιστη ταχύτητα | km/h | 208 | 205 | 217 | 219 |
O κυριότερος βασικός εξοπλισμός της νέας GLA στην Ελλάδα:
Αυτόματο Κιβώτιο 7G-DCT
Active Brake Assist
CRUISE CONTROL – Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας
DYNAMIC SELECT
MBUX σύστημα πολυμέσων
Speed Limit Assist
Sport τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών σε δέρμα
THERMATIC – σύστημα κλιματισμού
Αερόσακος γονάτων οδηγού
Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα
Ανάρτηση άνεσης
Εμπρός καθίσματα με μηχανικές ρυθμίσεις
Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
Ζάντες αλουμινίου [17″] 43.2 cm, σχεδιασμός 10 ακτίνων
Κάθισμα συνοδηγού με αισθητήρα βάρους
Κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο
Προβολείς αλογόνου, συμπεριλαμβάνονται φώτα πορείας ημέρας LED
Προεγκατάσταση για πληροφορίες κυκλοφορίας – Live Traffic Information
Ράγες οροφής σε αλουμίνιο
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
Σύστημα προστασίας πεζών
Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι
Ψηφιακό ραδιόφωνο
Βασικό πακέτο εξοπλισμού
Προεγκατάσταση για κοινή χρήση αυτοκινήτων
Κάμερα οπισθοπορείας
Θήκη για 2 ποτήρια
Κεραία τηλεφώνου & GPS για retrofit navigation
Touchpad
Πακέτο αποθηκευτικού χώρου EASY PACK
TIREFIT με συμπιεστή ελαστικών
Βελούδινα πατάκια
Πακέτο φωτισμού και ορατότητας
[ngg src=”galleries” ids=”5178″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]
ιωσηφ
19/05/2021 στις 13:13
ποσο απεχει απο το εδαφος;