Σύνδεση

Ford

ΕΙΣΑΙ 120+ ΚΙΛΑ; ΓΙΝΕΣΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ FORD F150

Ο εύσωμος κύριος μπαινοβγαίνει στο ολοκαίνουργιο..

Ο εύσωμος κύριος μπαινοβγαίνει στο ολοκαίνουργιο Ford F150, κάθεται στα εμπρός καθίσματά του και το λιγδιασμένο τζιν του τρίβεται στο ανοιχτόχρωμο δέρμα. Θα το λερώσει και θα το ταλαιπωρήσει αλλά αυτή είναι η δουλειά του. Ο κύριος είναι δοκιμαστής καθισμάτων και το καθήκον του είναι να μπαινοβγαίνει συνεχώς στο αγροτικό.

Περίεργη διαδικασία και να σωστά έχετε την εντύπωση ότι τη δουλειά αυτή την κάνουν κανονικά ρομπότ. Ναι σαν κι αυτό που έχετε δει στο ΙΚΕΑ. Και την έκαναν και στη Ford, μόνο που πολλοί αγοραστές της προηγούμενης γενιάς του F150 έκαναν παράπονα για τη στιβαρότητα των καθισμάτων και για την ποιότητα των επενδύσεων. Οι άνθρωποι της Ford κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι κάτοχοι και οι χρήστες του μοντέλου πρέπει να είναι κατά κανόνα σωματώδεις και ότι μέχρι τώρα δεν έβαζαν στη διαδικασία ούτε τη σκόνη, αλλά ούτε και τη βρώμα που λογικά μαζεύουν τα παντελόνια. Ειδικά αυτά που φορά κανείς στη δουλειά.

Έτσι λοιπόν για το νέο F150 άφησαν στην άκρη τα ρομπότ και προσέλαβαν 12 εύσωμους κυρίους με προϋπόθεση να ζυγίζουν πάνω από 120 κιλά και τους έβαλαν να δοκιμάζουν τα καθίσματα του νέου και φιλόδοξου truck. Ανά 500 μπες- βγες ράντιζαν τα καθίσματα με σκόνη από την έρημο της Αριζόνα, ενώ οι κύριοι απαγορευόταν να αλλάξουν παντελόνι για όσο διαρκούσαν οι δοκιμές. Ναι στο τέλος τα τζιν τους βρωμούσαν και έζεχναν, αλλά και ο ιδρώτας ταλαιπωρεί τα δέρματα και τα υφάσματα, έτσι δεν είναι;

Το αποτέλεσμα όλης αυτής της ομολογουμένως περίεργης διαδικασίας είναι τα εμπρός καθίσματα του καινούργιου Ford F150 να είναι πιο στιβαρά αλλά και να ζυγίζουν 13 κιλά λιγότερο, ενώ και το δέρμα που τα καλύπτει να είναι πιο ανθεκτικό.

Αν καλύπτετε τις προϋποθέσεις για να γίνεται δοκιμαστής καθισμάτων F150 σημειώστε πως ο μισθός ήταν αρχικά κάπου μεταξύ 50 και 70 δολαρίω, γύρω στα 50 ευρώ δηλαδή, αλλά στην πορεία αυξήθηκε γιατί οι κύριοι διαμαρτυρήθηκαν. Δεν γνωρίζουμε αν στις παροχές ήταν και το κολατσιό

Γιάννης Σκουφής

ford-f-150-4

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota