Το πρώτο, το GR–HEV, είναι ένα πρωτότυπο pick–up που θα παρουσιάσει η Mitsubishi στη Γενεύη και το οποίο πέρα από την ένδειξη για την αισθητική κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η μάρκα για τον αντικαταστάτη του L200 παρουσιάζει ενδιαφέρον και για το σύστημα κίνησής του.
Το οποίο είναι ένα καινούργιο υβριδικό, όπου ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με έναν κινητήρα πετρελαίου, ενώ τη μετάδοση αναλαμβάνει η γνωστή και από άλλα μοντέλα της μάρκας τετρακίνηση με την επωνυμία S–AWC.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η μέση επίσημη κατανάλωση του πρωτότυπου «αγροτικού» Mitsubishi GR–HEVείναι 5,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 του 140 γραμμάρια το χιλιόμετρο, τιμές που απέχουν παρασάγγας από τις αντίστοιχες των pickup που πωλούνται σήμερα.
Το CA–MiEV με τη σειρά του αποτελεί στην ουσία την εξέλιξη του γνωστού MiEV, ενώ σε σχέση με αυτό θα διαθέτει μια πιο κομψή και αεροδυναμικά μελετημένη εμφάνιση, καθώς και συσσωρευτές υψηλής ενεργειακής πυκνότητας. Αυτοί σε συνδυασμό και με το χαμηλό βάρος μπορούν να εξασφαλίσουν μια αυτονομία μέχρι και 300 χιλιόμετρα, ενώ στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης, καθώς και η ενεργοποίηση μιας σειράς λειτουργιών μέσω smartphone.
{gallery}photos/33/ECOLOGY/MITSUBISHI-CONCEPTS{/gallery}