To Koenigsegg One:1 πετάει το γάντι στη Bugatti Veyron, με αποτέλεσμα να έχει ενδιαφέρον να δούμε πως ξεκίνησε όλη αυτή η τρέλα με τα hyper cars. Το έναυσμα λοιπόν δόθηκε πριν από περίπου 15 χρόνια, το 1999, στην έκθεση του Τόκιο όπου και παρουσιάστηκε το πρωτότυπο EB 18/4, που έδινε την υπόσχεση να γίνει το πιο γρήγορο, δυνατό και εξεζητημένο όχημα του πλανήτη.
Για την υλοποίηση αυτής της υπόσχεσης και η πρώτη Veyron 16.4 να πατήσει δημόσιο δρόμο, πέρασαν 6 ολόκληρα χρόνια, ενώ το όνομά της είναι ένας φόρος τιμής στον Pierre Veyron, ένα πολυνίκη οδηγό αγώνων της Bugatti στην δεκαετία του ‘30 με αποκορύφωμα το τρόπαιο από τις 24 Ώρες του Le Mans το 1939.
Από τη Bugatti Veyron 16.4 των 1.001 ίππων του 2006 φτάσαμε το 2010 στους 1.200 της Super Sport που διατηρεί από τότε το περί ου ο λόγος ρεκόρ ταχύτητας με 431,072 χλμ./ ώρα.
Πλέον έχουν απομείνει ελάχιστες Veyron προς πώληση, από τις συνολικά 450 που έχουν κατασκευαστεί, ενώ το πρωτότυπο EB 18/4 είδε πριν από μερικές μέρες ξανά τα φώτα της δημοσιότητας, μετά από 15 χρόνια, στο Retromobile στο Παρίσι (5-9/2).
Γιάννης Σκουφής