Η Citroen έχει αποφασίσει να επιστρέψει το 2015 στη μεγάλη κατηγορία, από την οποία αποχώρησε πριν από περίπου 2 χρόνια με την ολοκλήρωση της παραγωγής της C6. Το καινούργιο μοντέλο θα ανήκει στην πιο upper class γκάμα της, τη DS, θα έχει ιδιαίτερο σχεδιασμό, αλλά διόλου ρετρό –υπάρχουν πάντως όπως θα δείτε κατά καιρούς προτάσεις, μερικές είναι και επιτυχημένες, για την αισθητική αναβίωση του «βάτραχου»- και σεβαστές εξωτερικές διαστάσεις. Όπως άλλωστε αρμόζει και σε μια λιμουζίνα που θα χρησιμοποιείται και ως κρατική. Στις επίσημες εκδηλώσεις, γιατί για όλα τα άλλα –και μάλλον πιο ενδιαφέρονται- ο πρόεδρος Ολάντ χρησιμοποιεί Vespa.
Σύμφωνα με την παράδοση της γαλλικής εταιρείας θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση. Τόσο από πλευράς εξοπλισμού που θα είναι φουλ, όσο και στην ανάρτηση, παρόλο που δεν θα χρησιμοποιηθεί μια παραλλαγή της γνωστής και μη εξαιρετέας υδρο-πνευματικής. Αντίθετα θα υπάρχει μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη διάταξη.
Οι κινητήρες της καινούργιας Citroen DS6 δεν θα είναι ιδιαίτερα ισχυροί. Ο κορυφαίος βενζίνης θα είναι τετρακύλινδρος 2.000 κυβικών, turbo και θα αποδίδει 240 ίππους, ενώ ο αντίστοιχος diesel θα έχει 200. Από την άλλη όμως οι Γάλλοι θα επενδύσουν στη μείωση του βάρους, προκειμένου η DS6 να ζυγίζει όσο το δυνατόν λιγότερο και με τον τρόπο αυτό να εξασφαλίζονται πέρα από τις επιδόσεις και η οικονομία καυσίμου και οι περιορισμένες εκπομπές ρύπων. Στην πορεία πάντως θα είναι διαθέσιμη και ως υβριδική Hybrid-4, με δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης για μέχρι και 50 χιλιόμετρα.
Η τιμή της νέας κορυφαίας Citroen, όταν ξεκινήσει η διάθεσή της, προσδιορίζεται να ξεκινά στη Γαλλία λίγο πάνω από τις 35.000 ευρώ.
Γιάννης Σκουφής
Μαρκός κυριακίδης
21/03/2018 στις 15:53
εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά με αρκετά τσιμπημένη τιμή