Αυτή είναι μια πρώτη εικόνα του πίσω μέρους της νέας υπερ- Ferrari, που θα αντικαταστήσει –όσο μπορείς κανείς να το πει- την Enzo στο top of the line της γκάμας των ιταλικών υπερ-αυτοκινήτων.
Και μπορεί αυτό το περίγραμμα του πίσω μέρους να μη μας δίνει καμία αίσθηση για τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Ντιτρόιτ, αλλά από την άλλη είναι βέβαια πως το πλαίσιο θα είναι μονοκόκ, από ανθρακόνημα και κατασκευασμένο στο χέρι. Από ειδικούς της αγωνιστικής ομάδας της Φόρμουλα 1, μιας και οι συνηθισμένες, πιο βιομηχανικές μέθοδοι παραγωγής δεν κρίθηκαν απόλυτα επαρκείς για το super super car με το cavallino rampante.
Γεγονός είναι πάντως πως το πλαίσιο της F70, αυτός είναι ο εσωτερικός κωδικός εξέλιξης, σε σχέση με αυτό της προκατόχου της, της Enzo, είναι 20% πιο ελαφρύ και 27% πιο άκαμπτο.
Το βασικό στοιχείο του συστήματος πρόωσης, που είναι επηρεασμένο από το KERS της Φόρμουλα 1, είναι ο συμβατικός V12, που είναι τοποθετημένος εγκάρσια, αρκετά μπροστά από τον πίσω άξονα και ο οποίος αποδίδει 800 ίππους. Ακριβώς πίσω του είναι το αυτόματο κιβώτιο και ακολουθεί ο ηλεκτροκινητήρας των 74 kW (100 PS), ο οποίος συνδέεται με τον έναν από τους δύο συμπλέκτες του κιβωτίου. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η συνεχής παροχή ισχύος, που συνδυαστικά φτάνει τους 900 ίππους. Παράλληλα στο κυριολεκτικά φουλ μηχανοστάσιο της F70 (η επίσημη επωνυμία θα ανακοινωθεί μάλλον στην πρεμιέρα ή λίγο πριν) θα υπάρχει και ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας που θα τροφοδοτεί τα δευτερεύοντα συστήματα.
Ακριβώς όπως συνέβη και με την Enzo έτσι και η παραγωγή της διαδόχου της θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη, ενώ πρακτικά τα αυτοκίνητα θα δοθούν σε πολύ καλούς και πιστούς πελάτες της μάρκας.
{gallery}photos/31/news/SUPER-FERRARI{/gallery}