Μπορεί η εικόνα μιας τετράθυρης Jaguar που πάει με τις πάντες και έχει και στο πίσω μέρος της μια αεροτομή που δεν είναι ενδεικτικό του class να μην είναι συνηθισμένη, όμως από εδώ και στο εξής θα είναι δεδομένη. Για την XFR–S που σίγουρα διαθέτει την αεροτομή που λέγαμε μαζί με έναν διαχύτη, ένα επιθετικό εμπρός μέρος που χαρακτηρίζεται από τους μεγάλους αεραγωγούς και 20άρες ζάντες και εξίσου σίγουρα μπορεί να κινηθεί με τις πάντες αν ο οδηγός της το θελήσει.
Η δύναμη πάντως δεν θα του λείψει, μια και εδώ ο γνωστός V8 των 5.0 λίτρων της μάρκας με τον Kompressor έχει δεχθεί τις περιποιήσεις και της εξελίξεις των μηχανικών και φτάνει τους 550 ίππους και τα 680 Nm ροπής. Που καταλήγουν στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με σπορ ρυθμίσεις.
Με όλα αυτά τα άλογα η XFR-S, χρειάζεται μόλις 4,6 δεύτερα για να φτάσει από στάση τα 100, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ ώρα και βέβαια πετάει το γάντι στις απανταχού BMW M5, Mercedes E63 AMG και Audi RS6.
Το ποιός θα το σηκώσει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, ενώ στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα συνυπάρχουν με τη διάχυτη πολυτέλεια και το κλασικό βρετανικό στυλ. Not bad at all, ενώ οι Άγγλοι δεν έχουν ανακοινώσει ούτε την έναρξη των πωλήσεων και φυσικά ούτε και την τιμή της XFR-S, που μετά την αντίστοιχη XK είναι η δεύτερη της συνομοταξίας των Jaguar R-S.
{gallery}photos/31/news/JAGUAR-XFR-S{/gallery}