Στη Lexus πέρα από όλα τα άλλα πρέπει κανείς να της πιστώσει τα διάφανα πίσω φώτα που για μια μεγάλη χρονική περίοδο είχαν γίνει μόδα στο after market και κυρίως τους εντυπωσιακούς πίνακες οργάνων. Την παράδοση των τελευταίων ακολουθεί κατά πόδας και το καινούργιο Lexus RC F, ο πίνακας οργάνων του οποίου ακολουθεί τη λογική αυτού του σούπερ σπορ LFA με τα φουλ ψηφιακά όργανα και συνδυάζει διάφορες θεματικές εναλλαγές με πληθώρα πληροφοριών.
Οι gadget freaks μάλιστα θα το λατρέψουν κυριολεκτικά, μιας και δίνει στοιχεία για την πλευρική επιτάχυνση (g-force) και την κατανομή της ροπής (vectoring), διαθέτει χρονόμετρο για γύρους πίστας καθώς και ενδείξεις θερμοκρασίας για ότι μπορεί να φανταστεί κανείς, ενώ σαν παραφωνία, έστω και μικρή, φαίνεται το αναλογικό ταχύμετρο, στα δεξιά.
Όλα αυτά πάντως δικαιολογούνται από το γεγονός ότι το RC F αποτελεί την κορυφαία εκδοχή του απλού Lexus RC και ταυτόχρονα είναι το πιο δυνατό μοντέλο με κινητήρα V8 που έχει παρουσιάσει ποτές η εταιρεία. Ο ατμοσφαιρικός 8κύλινδρος λοιπόν με τα 5.500 κυβικά και τις 32 βαλβίδες αποδίδει 450+ άλογα και 520 Nm ροπής, λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson για βέλτιστη κατανάλωση, ενώ η ροπή καταλήγει στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (πιθανότατα της Aisin) με την ονομασία SPDS (Sports Direct Shift) και ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού TVD (Torque Vectoring Differential). Όσον αφορά στις επιδόσεις η Lexus λέει πως το RC F είναι ταχύτερο από το IS F, που χρειαζόταν 4,6 δεύτερα για το 0-96 (Αμερική γαρ), ενώ η τελική του περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 270.
Γιάννης Σκουφής