Το KTM X–Bow είναι ότι πιο κοντά σε Φόρμουλα 1 μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιους δρόμους και το X–Bow R είναι η κορυφαία εκδοχή του. Παρόλο που δεν είναι εμφανές με την πρώτη ματιά υπάρχουν πολλές βελτιώσεις και ενισχύσεις στο μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, προκειμένου η συμπεριφορά του μόνου τετράτροχου της γκάμας της αυστριακής εταιρείας μοτοσυκλετών να έχει όσο το δυνατόν πιο ανόθευτη συμπεριφορά.
Ο κινητήρας που κινεί το X–Bow R είναι ένας δίλιτρος turbo της Audi –οι αυστριακοί επέλεξαν την Audi γιατί θέωρησαν ότι έχει τα πιο καλά σύνολο 2.000 κ.εκ.– που για την περίσταση αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής στις 3.300 σ.α.λ. με τη βοήθεια μεγαλύτερης τουρμπίνας, διαφοροποιημένου συστήματος ψεκασμού και βελτιωμένων ηλεκτρονικών.
Φυσικά το ανοιχτό racing διθέσιο των 3,80 μέτρων έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση, οι πλευρικές επιταχύνσεις που μπορεί να αναπτύξει ξεπερνούν το 1,5g, ενώ η προσεγμένη αεροδυναμική φαίνεται από το ότι με 100 χλμ./ώρα το αμάξωμά του δέχεται αρνητική άντωση 48 κιλών, που στα 200 έχουν γίνει σχεδόν 200.
{gallery}photos/30/news/KTM-X-BOW-R{/gallery}