H Seat μετά από μια μεγάλη περίοδο ύφεσης και προβληματισμού επέστρεψε το 2013 στην ανάπτυξη, καθώς είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 10,6%. Αυτό σε απόλυτα νούμερα σημαίνει 355.000 μονάδες, που είναι και η καλύτερή της επίδοση την τελευταία 5ετία.
Σημαντική άνοδος των πωλήσεών της (κατά 20+%) σημειώθηκε στη μεγαλύτερη αγορά της που είναι η γερμανική, ενώ ανοδικά κινήθηκε και στις άλλες δύο που ακολουθούν από πλευράς όγκου, την ισπανική και τη βρετανική.
Το απόλυτο best seller της μάρκας (με 154.100 μονάδες) εξακολουθεί να είναι το Ibiza, παρόλο που το 2013 εμφάνισε μια κάμψη κατά 7,7%, αλλά η επιτυχία της ισπανικής εταιρείας πιστώνεται κατά κύριο λόγο στο Leon που είδε τις συνολικές του πωλήσεις να αυξάνονται κατά 44,4%, ξεπερνώντας τις 100.000 μονάδες και κατά δεύτερο λόγο στο Mii (+40%).
Η επιτυχία του Leon πάντως (στη χώρα μας ξεκινά από 12.840 ευρώ με απόσυρση) κάνει τη Seat να βλέπει ακόμα πιο αισιόδοξα το μέλλον, μιας και το 2013 η γκάμα της περιλάμβανε για το μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου μόνο το 5θυρο. Το τρίθυρο SC και κυρίως το στέισον ST, κατηγορία με μεγάλη δυναμική στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, προστέθηκαν στην πορεία.
Γιάννης Σκουφής