Αν οι Porsche Cayenne της 1ης γενιάς –προ και μετά face lift- ήταν μια γνώριμη εικόνα στους ελληνικούς δρόμους σήμερα έχουν κυριολεκτικά εξαφανιστεί, ενώ τα μοντέλα της καινούργιας, 2ης και σαφώς πιο κομψής γενιάς μας είναι ουσιαστικά άγνωστα.
Κρίμα από μια άποψη, μιας και υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες εκδόσεις, όπως την υβριδική αλλά και την Cayenne S Diesel, που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Παρίσι.
Η τελευταία κινείται από το μεγάλο V8 diesel των 4,2 λίτρων που χρησιμοποιείται και στο VW Touareg αλλά και στο Audi Q7. Για την περίσταση έχει βελτιωθεί από τους μηχανικούς της Porsche κι έτσι αποδίδει 382 ίππους (στις 3.750 σ.α.λ.) και ολόκληρα 850 Nm ροπής, που είναι διαθέσιμα ήδη από τις 2.000 σ.α.λ.
Συνδυάζεται με ένα αυτόματο 8άρι Tiptronic, επιταχύνει το μεγάλο και βαρύ SUV πολυτελείας από τη στάση μέχρι τα 100 σε μόλις 5,7 δεύτερα ενώ μπορεί να το κινήσει μέχρι και με 252 χλμ./ ώρα.
Η κορυφαία Cayenne diesel θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2013, ενώ είναι άγνωστο αν ο συγκεκριμένος κινητήρας τοποθετηθεί και στην Panamera.
Γιάννης Σκουφής
{gallery}photos/29/news/PORSCHE-CAYENNE-S-DIESEL{/gallery}