Σύνδεση

Renault

RENAULT FUEGO: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ

Σήμερα ο τηλεχειρισμός για τις ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές των αυτοκίνητων θεωρείται λίγο…

Σήμερα ο τηλεχειρισμός για τις ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές των αυτοκίνητων θεωρείται λίγο πολύ δεδομένος. Πριν από καμιά 30αριά χρόνια όμως το ασύρματο τηλεχειριστήριο και το κεντρικό κλείδωμα γύριζε κεφάλια.

Το πρώτο μοντέλο που διάθετε τέτοιου είδους συστήματα ήταν γαλλικό και πιο συγκεκριμένο το, εντυπωσιακό για την εποχή του, Renault Fuego, που είχε παρουσιαστεί το 1980, ενώ δύο χρόνια αργότερα αποκτούσε μια πλούσια έκδοση που μεταξύ άλλων διάθετε και τηλεχειρισμό για τις κλειδαριές. Το συγκεκριμένο σύστημα το είχε επινοήσει ο Γάλλος Paul Lipschutz, ενώ παράλληλα το ιδιαίτερο κουπέ ήταν από τα πρώτα -αν όχι το πρώτο- με χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα. Από το 1983 παρακαλώ, ενώ στη συνέχεια το συγκεκριμένο στοιχείο πέρασε στο μεγαλύτερο και ακριβότερο Renault 25.

Ενδιαφέρον είναι πως το Fuego ήταν το μόνο Renault που μπορούσε τότε να συγκριθεί με μία Porsche! Τουλάχιστον στην έκδοση 1.6 Turbo που παρουσιάστηκε το 1983 και με απόδοση 132 άλογα μπορούσε να πιάσει σχεδόν 200. To κουπέ της Renault είχε εντυπωσιάσει στη πρεμιέρα του στην Φρανκφούρτη μιας και εξοπλιζόταν με τέσσερα δισκόφρενα, trip computer και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες. Και όπως προαναφέραμε κάτι μαγικό: πόρτες που κλείδωναν και ξεκλείδωναν από μακριά! Η παραγωγή του ολοκληρώθηκε το 1986, έπειτα από 24.000 μονάδες.

Γιάννης Σκουφής

RENAULT-FUEGO-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Το νέο, σπορ 600e είναι με έως και 280 ίππους το πιο ισχυρό Abarth όλων των εποχών

Abarth

Οδηγούμε το νέο Kia EV3 στην Πορτογαλία

Featured

Ford: Το Focus με νέα τιμή – Πόσο κοστίζει 

Featured