Αυτήν τη φορά το καινούργιο μοντέλο της M GmbH δεν είναι άλλο από την τελευταία εκδοχή του πιο παραδοσιακού ίσως μοντέλου της, του μεγάλου κουπέ (ή κάμπριο) της BMW. Έτσι λοιπόν η καινούργια Μ6 διατίθεται τόσο σε ανοιχτή όσο και σε κουπέ εκδοχή, διακρίνεται εξωτερικά τόσο από τις ζάντες των 19 ιντσών (εξτρά οι 20άρες) και τους φουλ LED προβολείς όσο και από τις διάφορες επεμβάσεις των «Μ» σχεδιαστών για χάρη της εικόνας αλλά και της αεροδυναμικής. Η ίδια προσέγγιση έχει ακολουθηθεί και στο εσωτερικό με την πολυτελή διάσταση.
Τα πραγματικά σημαντικά νέα κρύβονται κάτω από το καπό, αλλά και στην οροφή του κουπέ που για λόγους εξοικονόμησης βάρους είναι κατασκευασμένη από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.
Κάτω από το καπό τώρα υπάρχει ένας V8 4,4 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 560 ίππους, ενώ συνδυάζεται τόσο με ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όσο και με ένα ενεργό διαφορικό. Οι επιδόσεις φυσικά είναι εξαιρετικές μιας και το Μ6 κουπέ χρειάζεται μόλις 4,2 δεύτερα για το 0-100 (κάμπριο: 4,3), ενώ στα υψηλά δεδομένα των Μ μοντέλων της BMW κινείται και η δυναμική συμπεριφορά. Πάντως για την επιβράδυνση από τις μεγάλες ταχύτητες που πολύ γρήγορα μπορεί να αναπτύξει η Μ6 δεν χρειάζεται να ανησυχείτε: εκτός από το στάνταρ σύστημα πέδησης υπάρχει και ένα εξτρά με δίσκους από κεραμικά υλικά και ανθρακόνημα.
{gallery}photos/28/NEWS/BMW-M6{/gallery}