Η Opel έχει προγραμματίσει την αντικατάσταση των βασικών κινητήρων της γκάμας της, αρχής γενομένης από τον 1.6 turbo των 180 ίππων, ο οποίος έχει και αρκετά χρόνια στην πλάτη του.
Ο καινούργιος 1.6, με χωρητικότητα 1.598 κυβικών, θα διαθέτει πέρα από turbo και άμεσο ψεκασμό (SIDI- Spark Ignition Direct Injection), καθώς και σύστημα Start Stop. Έτσι η απόδοσή του θα φτάνει τους 200 ίππους στις 4.700 σ.α.λ., η ροπή του τα 300 Nm και θα εμφανίζεται ήδη στις 1.700 σ.α.λ., ενώ τόσο η κατανάλωσή του –βασικό μείον του υπάρχοντος συνόλου της Opel- όσο και οι εκπομπές ρύπων του θα εμφανίζονται μειωμένες κατά 13%.
Παράλληλα η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε πως ο δίλιτρος turbo του καινούργιου Astra OPC αποδίδει πέρα από 280 ίππους και 400 Nm ροπής –τιμή κορυφαία για τον κυβισμό- που είναι διαθέσιμα από τις 2.450 έως τις 5.000 σ.α.λ. Η πίεση υπερπλήρωσης του τετρακύλινδρου, που αποτελεί εξέλιξη αυτού του Insignia, φτάνει μέχρι και τα 1,5 bar, η επίσημη μέση κατανάλωση είναι της τάξης των 8,1 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 189 γραμμάρια το χιλιόμετρο.
{gallery}photos/28/NEWS/OPEL-ENGINES{/gallery}