Η Hyundai ανανεώνει το υπερ-μίνι της, το i20, προσαρμόζοντάς το με την υιοθέτηση κι εδώ της εξαγωνικής μάσκας αλλά και των καινούργιων προβολέων, στη λογική του fluidic design.
Οι εξωτερικές διαστάσεις του κορεάτικου μίνι παρέμειναν ουσιαστικά οι ίδιες –κάτι που ισχύει και για το μεταξόνιο των 2,525 μέτρων- ενώ αυτό που άλλαξε λίγο είναι το ολικό μήκος (+55 χιλιοστά), αλλά που εξακολουθεί να παραμένει κάτω από τα 4 μέτρα (3.995 για την ακρίβεια).
Σε παραπλήσια λογική κινούνται και οι όποιες αλλαγές στο εσωτερικό, ενώ ο κινητήρας πετρελαίου U-II των 1.100 κυβικών και των 75 ίππων που περιλαμβάνεται πια στη γκάμα είναι ο πιο καθαρός συμβατικός κινητήρας παγκοσμίως, μιας και οι εκπομπές CO2 του δεν ξεπερνούν τα 84 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Με 96 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο και ο μεγαλύτερος και ριζικά ανανεωμένος 1.4 U-II μένει σαφώς κάτω από το όριο των 100, γεγονός που εξασφαλίζει φορολογικά πλεονεκτήματα σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και η δική μας.
Και οι δύο κινητήρες έχουν εξελιχθεί στο Κέντρο Αναπτυξης Κινητήρων Πετρελαίου της κορεάτικης εταιρείας στη Γερμανία.
{gallery}photos/27/news/HYUNDAI-I20-FL{/gallery}