Το Σαλόνι της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο θα είναι πολύ σημαντικό για τη Mitsubishi, μιας και θα παρουσιάσει τη νέα της σχεδιαστική φιλοσοφία, που από εδώ και στο εξής θα εφαρμοστεί σε όλα της τα καινούργια μοντέλα.
Το νέο look της Mitsubishi θα παρουσιαστεί σε ένα επίσης νέο αυτοκίνητο, με premium χαρακτηριστικά, η παρουσία του οποίου θα είναι στρατηγικής σημασίας για την ιαπωνική εταιρεία και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο 2012.
Το μοντέλο αυτό θα αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής μιας ολοκαίνουργιας γενιάς παγκόσμιων προϊόντων της εταιρείας, ενώ η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία χαρακτηρίζεται ως «ανοιχτή», καθώς θα προσαρμόζεται στις ειδικές απαιτήσεις συγκεκριμένων κατηγοριών, έχοντας πάντα στο επίκεντρο το λογότυπο της ιαπωνικής εταιρείας.
{gallery}photos/27/news/MITSUBISHI-NEW-LOOK{/gallery}
![](https://www.carzine.gr/wp-content/themes/jawn-child/images/carzine_300.jpg)